niedziela, 3 maja 2015

Keep calm and love HUSKY!!!

 Dzisiejszy temat to HUSKY! Tak! Husky! Chodzi o psa! To jedna z moich ulubionych ras psów! A najdziwniejsze jest to,że MOJA MAMA JEST DZIWNA! Od tylu lat,kiedy zdmuchuje świeczki na torcie moim marzeniem jest to,zeby miec psa...od maluszka pamiętam,zawsze chciałam dostać psa...ale moja mama zawsze powtarzała ,,Mam już 3 dzieci i twojego tatę,wiec 5 dziecka nie potrzebuje''. I POWTARZA TO W KÓŁKO I W KÓŁKO....A przynajmniej powtarzała...Wczoraj stał się istny CÓD! TO CHYBA 8 CÓD ŚWIATA! Mama podeszła do mnie i mówi ,,Kupmy psa''. NO UWIEŻYCIE! AŻ UPADŁAM NA KOLANA!!! HAHAHAHAHAHAHAH XD XD XD!!! OD TYLU LAT MOJA MAMA NAWET NIE DOPUSZCZAŁA MYŚLI O JAKIM KOLWIEK ZWIERZAKU, A TU TERAZ NAGLE ,,KUPMY PSA""????!!!! HAHAHAHAH XD XD XD! JEDNAK TE CO ROCZNE ZDMUCHIWANIE ŚWIECZEK NA TORCIE Z TYM SAMYM ZYCZENIEM POMOGŁO.... Ale na drugi dzień mama powiedziała,zebyśmy zaczekali do wakacji. NO I DOBRZE, bo teraz szkoła i nie miałabym się nim kiedy opiekować...ALE SIĘ CIESZEEEE! Husky, jedna z ras psow nalezaca do grupy szpicow  i psow w typie pierwotnym zaklasyfikowana do sekcji polnocnych psow zaprzegowych. Zgodnie z klasyfikacja amerykanska,nalezy do grupy psow pracujacych.Typ wilkowaty. Dlugosc zycia od 12 do 14 lat.Pochodzi z Syberii. Cechy towarzyski,czujny,lagodny,przyjazny,inteligentny. Moim zdaniem Husky to NAJLEPSZE PSY NA SWIECIE!!! Jezeli ktos jest zainteresowany kupnem polecam te strone http://alegratka.pl/zwierzeta/psy/husky/ 
Pod postem wrzuce kilka zdjec jak bedzie wzgladal moj HUSKY..... 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz